25 Mart 2009

ERKEKSEL ŞEYLER

2 yaş partisi yapılacak olan Joshua'nın henüz belli bir kahramana karşı özel bir takıntısı olmayınca, annesine de şuradaki Defne'nin 2 yaş pastası gibi erkeksel figürlerden oluşan üstelikte cupcake olduğu için servisi kolay olan bu pasta cazip gelmiş.


Önce kocaman bir portakallı kek mis gibi kokular içerisinde pişti bizim mutfağımızda. Sonra büyüklü küçüklü kakolu cupcakeler birbiri ardına geldi. Kocaman bir iki haline getirilen portakallı kekin üzerine, kürdanla cupcakeler sabitlendi. Marshmalowlardan yapılan çok güzel kıvamlı çikolatalı bu kremada üzerlerinde yerini aldı (söz yazacağım tarifini).


Bir gece önceden yaptığım "erkeksel şeyleri" de üzerlerine yerleştirmek kısacık zamanımı aldı.

Eh bana da bu minik adama mutlu ve sağlıklı bi yaş dilemek kaldı. Happy Birthday Joshua!

4 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık biraz kalabalık ama harika bir pasta olmuş!!!

Sevgiler,
Evren

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Ellerine sağlık, çok şeker bu figürler...Harika!

Sevgiyle kal,

SERAP dedi ki...

MERHABALAR PASTANIZ ÇOK GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK.ACABA MARSHMALOWLU TARİFİ NE ZAMAN VERECEKSİNİZ AYLARDIR İNTERNETTEN MARSHMALOWLU TARİF ARIYORDUM SİZİNKİNİ DUYUNCA HEYECANLA BEKLEMEYE BAŞLADIM AMA HENÜZ YAYINLAMADINIZ RİCA ETSEM YAYINLARMISINIZ O ZAMAN BENİ ÇOK SEVİNDİRİRSİNİZ BEKLİYORUM SEVGİLER....

fidaneli dedi ki...

bende hala merakla tarıfınızı beklıyorum:)

sevgıler
fıdan