09 Kasım 2009

MOTOSIKLET - (MOTORCYCLE)



KTM motorsikletlerini çok seven bir beyin doğum günü için hazırladım bu pastayı birkaç gün önce.
İşin ilginci, bu güne kadar ilgi alanım olmadığı için hiç dikkatini çekmeyen bu motorsiklet markasının Dubai distribütörü benim çalıştığım şirketin bağlı olduğu holdingmiş. Ve pastayı yerine ulaştırdığım gün şirketin kapısından çıktığımda pastadaki bu motorun aynısıyla burun buruna geldim. Meğerse motorsikletler her zaman oradalarmış.
Mutlu bir yeni yaş dileklerimle.

6 yorum:

PASTASEHRİ dedi ki...

Harikaaaaa... ellerinize sağlık. zevkle izliyorum yaptıklarınızı
sevgilerimle
Funda

PASTASEHRİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
masalmutfagi dedi ki...

çok çok başarılı ellerine sağlık..:)

Elif Çetiner dedi ki...

Canım çok doğal ve çok gerçekçi duruyor harıka olmuş.. Hanı burda ana tema motor ama ben nedense tuğla örülü duvar ile hemen üzerindeki açık gökyüzünü özellikle çok beğendim.. Ne kadar güzel renklendirmişsin ellerine sağlık

Nur Vural dedi ki...

Ne kadar gerçekçi çalışıyorsunuz. Motor çok güzel süper olmuş. Elif hanıma katılıyorum. Tuğla ve gökyüzündeki gölgelemeler çok güzel tıpkı resim gibi hangi boyayı kullanıyorsunuz.

Sevgiler...

Nukhet dedi ki...

Sevgili Nur

Toz petal dusterlar var bu islerde kullanmak icin, ben makyaj pamugu ile uyguladim b toz boyalari, degisik bir efekt kattilar. Tesekkurler guzel yorumunuz icin, sevgiler