15 Ocak 2009

TELEFON

Bizim çocukluğumuzda bırakın cep telefonunu normal telefon bile zor bulunan bir şeydi diye başladığım bu cümle, benim çok uzun yılları geride bıraktığımın bir işareti olacak sanırım. Herhalde yeni nesiller için böyle bir cümle çok komik kaçıyor şimdi. İletişim çağı adı verilen bu çağda hepimiz için telefonları özellikle de cep telefonları vazgeçilmez araçların en başını çekiyor. Doğal olarak bizleri öyle ya da böyle sürekli telefonla gören çocuklarımız, büyümenin bir işareti olarak algıladıkları tefonları artık çok daha erken yaşlarda edinmek istiyorlar.
Bu pasta da artık 9 yaşında olan bence küçük ama onca neredeyse genç bir kızın doğum günü için hazırlandı. Annesi Sevgili Özlem için bu aralar gündem maddesindeki cep telefonu isteği ile ilgili bir pasta istedi. Ben de cep telefonunu bir kutuya koyup vermeyi uygun gördüm. Şimdilik pastası belki sonra gerçeğine de kavuşur kimbilir, biz bundan aile için konular olduğu için uzak duruyoruz. 7 yaşındaki kızımın bile ara ara ben de cep telefonu istiyorum söylemlerini hatırladıkça, 9 yaşına ulaştığında ben de onu böyle bir pasta ile kandırabilir miyim bilmiyorum.
Nice senelere Sevgili Özlem. Aman ne olur büyümek için acele etme olur mu?

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende her buluşma için, buluşana kadar en az 10 telefon konuşması yapınca, sık sık insanlar cep telefonu olmadan nasıl buluşuyormuş diye düşünüyorum :)
Çok şık bir pasta olmuş.Sevgiler

Özlem dedi ki...

Bu pasta mı gerçekten? çok hoş olmuş, bayıldım, ellerine sağlık,
sevgilerimle

Oya Kayacan dedi ki...

Çok keyifli işler bunlar... Ellerin dert görmesi.

Adsız dedi ki...

ellerine saglik bayildik ozge ve ben pastana.ozge telefonun altindakilerin ne oldugunu merak etti :)))
kizlari opuyoruz,resimlerinide koysan gorsek minik prensesleri...
zubeyde ve ozge

Adsız dedi ki...

canim yine hayranlikla seyrediyorum yaptigin pastayi.cok ince ve guzel calismissin.ayrintilar super.sevgili ozlemede iyi seneler nice mutlu yaslara.

Nukhet dedi ki...

Cok tesekkurler bayanlar guzel sozleriniz icin. Zubeydecim, goruntu hediye paketi havasini daha guzel versin diye, boyle rafyamsi bir seyler koydum bende. Iste bir tek onlar yenilmeyuen cinsten. Kizlarin resimleri facebookta vardi ama, koyarim yakinda yeniden. Opuyorum

Damak Tadı dedi ki...

Hayran olmamak elde değil yaptıklarına canım..Gönlüne ve ellerine sağlık..


Sevgilerle..