27 Aralık 2008

Hallowen Kurabiyeleri

2008 yılını bitirmemize bir kaç gün kalmışken yeni yıl kurabiyelerini yayınlamadan önce buradaki hallowen kutlamaları için yaptığım kurabiyeleri aradan çıkarayım istedim. Burada, özellikle de okullarda bu tür katlamalar bir festival havasında yaşanıyor. Etkinlikler düzenleniyor, kostümler giyiliyor, özel yiyecekler hazırlanıyor falan. Bu kurabiyeleri de arkadaşımın oğlunun okulundaki hallowen etkinlikleri için hazırladım.

Bir gece önce hazırladığım bu kurabiyeler elbette bizim evde Ezgi tarafından da kıskançlıkla karışık bir gıptayla karşılandı. Ertesi gün onun okulunda da hallowen kutlamaları vardı. Bu durumda onun da elinde kurabiyelerle sevinçle gitmesi için o uyuduktan sonra aşağıdaki diğer kurabiyeleri yaptım. Saatin geç olması ve benim de yorgun olduğum göze alınınca hamuru renklendirerek yaptığım diğer hallowen kurabiyeleri de oldukça tatmin edici oldu. Paketleyip kutuladığım bu kurabiyelerde ertesi sabah kızımın şaşkınlık içinde bakan gözlerinde harika bir ışıltıya neden oldu. Sevinç içinde okula gitti.
Akşam ise kurabiyeler için yapılan güzel yorumları gururla nasıl kabul edişini bana anlatınca nasıl mutlu olduğumu sanırım tahmin edersiniz. Çocukları sevindirmek bazen ne kadar da kolay olabiliyor.
Buradan da geçen sene yaptığım hallowen pastasına ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok şekerler. Balkabaklarına bayıldım :)
Ellerinize sağlık.
Sevgiler

PASTASEHRİ dedi ki...

bloğunuzu nasıl görmemişim bunca zaman bilemiyorum ama çok şık şeyler orataya çıkarmışsınzı. bundan sonra kaçırmamk adına listeme aldım izninizle
sevgilerimle
funda

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoook ciciler çoookk!!
2009'un tüm istediklerinizi vermesi dileğiyle...

Sevgiler,
Evren

Damak Tadı dedi ki...

Çok şeker olmuşlar..Bayıldım ben bu kurabiyelere canım..


Sana ve ailene güzelliklerle dopdolu bir yıl diliyorum..Daima mutlu kalın..!



Sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Hayallerinin gerçeğe döndüğü bir yıl diliyorum canim
Yeni yılın tadı tuzu yerinde olsun, hayatın kıvamını tuttur...
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.cum