18 Eylül 2008

RAINBOW

Bu şirin sepetleri okuldaki temaları gökkuşağı olan arkadaşımın kızının sınıfı için hazırladım. Bulutların arasından çıkan bu insana neşe veren gökkuşaklı kurabiyelerin üzerindeki harfler verilecek çocukların başharfleri.
Hepsi kurabiyelerini sevinçle karşılamışlar. Onların gününü bir nebze de olsa neşelendirdiğim için ben de mutlu hissediyorum kendimi.Ama hepsinden başka ben de çok eğlendim bu sevimli kurabiyeleri hazırlarken. Bütün gökkuşağı severlere sevgilerimi yolluyorum. Tüm sıkıntılı günlerinizin ardından size gökkuşağı etkisi yaratacak güzelliklere ulaşmanızı diliyorum.

16 yorum:

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Nükhet,

Çok sevimli olmuşlar. Görünce yüzümde kocaman bir gülümseme oldu :)

Ellerine sağlık.

Gökkuşağı seven biri olarak bende sevgilerimi gönderiyorum :))

Adsız dedi ki...

Mrb Nükhet,
Gökkuşaklı kurabiyeler çok tatlı olmuş bunları görünce çok sevindiklerine eminim:) ellerine sağlık.

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Kurabiyeleri görünce ben bile sevindim :) Çocukları düşünemiyorum

Sevgilerler

şeker pasta dedi ki...

çOK SEVİMLİ OLMUŞLAR.
ELLERİNE SAĞLIK

Hülya dedi ki...

Çok şirin olmuşlar bayıldım.
Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Harikasınız..Pasta ve kurabiye yapmayı bırakıyorum şu andan itibaren:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hayatımı temsil ettiğine inandığım bu renkli kuşağa bayılıyorum sevgili nükhet.
ve ne kadar muntazam olduklarına hayran oldum.,
elinize sağlık
svglrrrrr

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Kurabiyelerinize bayıldım. Renkleri çok güzel olmuş. Çocuklar nasıl sevindi kimbilir. Ellerinize sağlık
Sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Nükhetciğim çook beğendim canım harika olmuşlar. İçimi ısıtttı resmen.

Sevgiler,
Evren

Aynur dedi ki...

ALLAHIN REHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Hayirli Cumalar

Selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Ayşegül'ün tatlı rüyası... dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ve belli ki çok emek verilmiş. ellerinize sağlık:)

Adsız dedi ki...

Merhaba Nükhetcim yaptığın her tarif birbirinden güzel bende yeniyim aranız da bana da beklerim canım

şeker pasta dedi ki...

eski bayramların tadında bir bayram geçirmeniz dileğiyle...
Sevgiler

lerzankara dedi ki...

süperler
ellerine sağlık

lerzankara dedi ki...

üzerlerindeki şeker hamurumu

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

merhaba bu kurabiyeler harika benim adım alkım yani anlamı gökkusağı. bu kurabiyeler kesinlikle hayatıma girdi sevgiler iyi bayramlar