14 Ocak 2011

PARA SANDIĞI

Parayı kim sevmez ki ? Hele ki böylesini :) Mis gibi portakal kokuyor hepsi , içinde kurabiyesi gizli , lezzetli mi lezzetli...
Merkezde yapılan performans prim toplantısında prim ekibine verilmek üzere yaptığım bu sürpriz kurabiyeler günün anlam ve önemine çok uygundu..:) Hani bizim ekibe daha çok versinler diye değilse de kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diyee ...::)))

Kuruşu kuruşuna paketlendiler

Gerçek para demetleri şeklinde çift yönlü olarak hazırlandılar ve sandığın içerisinde sunuma hazırdılar :)

12 yorum:

Elçin dedi ki...

Harikasın Elif, ne diyimmm, bayıldımmm..

durutarifler dedi ki...

Süperler. İşe yaradılar mı bari ???? :)))

Adsız dedi ki...

çok güzeller ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba elif hanım,
e-mail adresinizi göremediğim için burdan soru soracağım.
ben 15 kişilik hellokity pastası yaptırmak istiyorum.fiyatı ne kadar olur acaba? bir de yine 15 kişilik ben10 pastası fiyatı öğrenebilirmiyim? yine kurabiye yaptırmak istiyorum ben10 ve hellokity li.onların da fiyatını öğrenebilirmiyim?
mail adresim zeynepbarkn@hotmail.com
teşekkürler...

nesrin dedi ki...

Cok tatli kurabiyeler. Herkese lazim. Sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Çok iyi fikir pek beğendim. Harika olmuşlar ellerine sağlık.

LaMa dedi ki...

nedense sabun oldugunu dusundum ilk gorunce! hariak bir fikir, bayramda elini opersem verir misin bana bu harcliklardan :))

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

insan yiyemez bunları valla

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com - Çay Kazanı - Çay Makinaları - Semaver - Tasarruflu Çay Makinesi - Döner Makinası - Tost Makinesi - Fritöz - ızgara - meyve suyu soğutucusu - portakal sıkma makinesi - Sıcak Çikolata Makinesi - Waffle Makinesi - Portakal Sıkacağı - Çorba Kazanı - Kahve Makinesi - Su - Süt Otomatı - Sosis Makinesi - Krep Makinası

Franke Tezgah dedi ki...

Hepsi de birbirinden şık. Ellerinize sağlık