24 Şubat 2010

KUZU ZUZU MEE..

Hadii itiraf edin.. Şimdiye kadar çok kuzu gördünüz ama böylesini hiç göremediniz. :) Sempatik , feminen , kokoş...:) Hani kesmeye kıyılmayacak türden ...

Aman efendim ... Bu siparişi veren çok ince fikirli bir beyfendi... Uzun bir süre önce " bir kuzu istiyorum " demişti kendisi için özel anlam ifade eden bayan arkadaşı için kurguladığı doğum günü pastasını ifade ederken.. Biraz süslü olmasını istemişti. Hani azıcık pembeli membeli türden ...

Eh söz konusuda Kuzu'sunun doğum günü olduğundan önüne bir masa ve üzerinde pastası yanında çantası , aynası , tarağı ...

Oldu mu sana pembeli kahveli kremli şirin mi şirin bir doğum günü pastası.. Ya içi..? Renkleride uyumlu olması açısından kahverengi kakaolu kek , arasına pembe krema ve içerisine ahududu , yaban mersini , frenk üzümü ve parça bitter çikolata... Sizce yeterli mi acaba ? :)

8 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Elifçim o ne şirin bir pasta.Kokoş kuzuna bayıldım.Ellerine sağlık.

Atike Momini Ziya dedi ki...

hakikaten dediğiniz kadar kokoş ve çooooook şirin olmuş. bena gelseydi ben kıyamazdım kesmeye.. ellerine, fikrine sağlık...
sevgiler..

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Bayıldım bayıldım, süper olmuş... Sizin bu yaratıcılığınıza hayranım. Ellerinize sağlık :)

sibel dedi ki...

keşke o doğum günü benim olsaydı bukadar güzel görünen pastanın lezzetide kimbilir ne süperdir.sevgiler

Kurabiye Diyarı dedi ki...

ama çoook güzeeel olmul :) ay incecik incecik işlemişssin :) ellerine, parmaklarına sağlık :) maşallah...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ne kadar tatlı birr kuzu o öyle, yemeye kıyamaz insan =))

Özlem dedi ki...

Çok cici bir kuzu olmuş bu, ellerine sağlık....

ozlemkayiran dedi ki...

hahaha süpper olmuş:) Gerçekten çok yaratıcı. Kuzunun kıvırcık tüylerine bayıldım:) Kafasındaki çiçek ve ağzındaki ot ise süper bi ayrıntı olmuş:) Ellerinize sağlık.....