28 Ocak 2010

TINKERBELL

Tanışmamız taa ortaokul yıllarına dayanır Tınkerbell isimli bu Walt Disney karakteriyle.. Babam çok meraklıydı kitap ve ansiklopedilere ve bize 10 cilt " Walt Disney Ansiklopedisi" almıştı.. Hem eğitici bilgiler vardı içinde hemde her sayfasında bir sürü Mıckey Mouse , Donalt Duck , Duffy , Peter Pan vs.. resimleri vardı rengarenk.. Bir kaç defterimin baş sayfalarına Tınkerrbell ın resmini yapmıştım hatta .:)
Sonra büyüdük evlendik barklandık çocuklandık.. Bide baktık ki çizgi film olmuş ve cd lerin içine girmiş bizim tatlı mı tatlı İşçi Periimiz :) Hemen aldık çok sevindik..aile boyu seyrettik..
Bir fırsat çıksada pastasını yapsam zevkle derken küçük hanımefendi olan yeğenimiz "buldum .. pastayı neyli istediğimi buldum" diye çığlık atarak " Tınkerbell ! " dedi..
Başından sonuna kadar gülümsemeyle yaptım bu pastayı ama aslında çok daha fazla çiçek , uğur böceği vs yapmak istesemde zaman yetersizliğinden dolayı daha fazla detaya giremeden sonlandırmak durumunda kaldım.. Hatta neyi unutmuşum biliyor musunuz.. Perimizin kanatlarını !!! Yaa evet. Neyse ki eşim son anda bunun kanatları yok mu deyince Allahtan ki evde süslemeler için hazır bulunan tüylerimi kurcaladım ve hopp 1 dk içinde artık mavı olmasada yeşil kanatlı bir perim olmuştu :))

Bu tür pastaları seviyorum .. Hangi tür ? Yani iki parçadan oluşan.. Yani istendiğinde iki ayrı pastaya dönüşebilen.. Pastanın sadece alt katı yendi üst katı yanı ev şeklindeki pasta ise akşam beylerle mini bir kutlama yapmak üzere kenarakonuldu ve parti boyunca da masayı renklendirdi.. Ha bu arada Tınkerbell in üzerinde oturduğu şey ise kütük pasta . Ancak yer dar olunca küçük bir kütük dalı olmak zorunda kaldı..
Konsepte uygun kelebek , çiçek sepeti ve çiçeklerden oluşan kurabiyelerimizide mor sepetimize yerleştirip doğğruu Eltime ... Doğum gününe .. :) Bir sürü 8-9 yaşlarında kızlar hayranlıkla seyrettiler bir süre:)


Bir sonraki pastam mı ?... Hiç arayı soğutmadan Mıcky Mouse .... Daha önce yapmış olmama rağmen sıcağı sıcağına önce bunu yayınladım .. En kısa sürede de Mıcky Fare nın clup evını yayınlıycam.. Şİmdilik Tınkerbell ve evi ..

13 yorum:

Unknown dedi ki...

O KADAR GÜZEL Kİ BEN DE KIZLAR GİBİ DAKİKALARDIR SEYREDİYORUM.TADI DA KİMBİLİR NASIL NEFİSTİR.AMA BENİM OLSA KIYIP YİYEMEZDİM.GÖNLÜNE ELİNE SAĞLIK

sibel dedi ki...

resim gibi maşallah allah nazardan saklasın. söylenecek bir şeyin kalmadığı yer demekki burası.sevgiler

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Çok güzel!! Hele eve bayıldım :)) Ellerinize sağlık...

Özlem Ekşi dedi ki...

Harika olmuş.Zaman darlığından bahsetmişsiniz.Demekki biraz daha vaktiniz olsa kimbilir nasıl bir pasta olacaktı.Benim hayal güçümün dışında birşey bu.süpersiniz...

Unknown dedi ki...

Cok güzellllll.... Bayildim.... Ellerinize, zevkinize saglik.... Sevgilerimle..

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Bayıldımmm :)) Pastalarınız öyle güzel ki. Çok yaratıcısınız ellerinize sağlık.

PASTASEHRİ dedi ki...

Yine çok güzel bir tasarım. ellerinize sağlık

Bir Dilim Düş dedi ki...

Harika bir çalışma ellerine sağlık tablo gibi :)))

Sevgiler,
Evren

Hülya dedi ki...

Elif harika bir pasta olmuş.Bayıldım gerçekden.2 pasta şeklinde olması da iyi fikir.Ellerine sağlık.Hakikaten...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR dusbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedusbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedusbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

Elif Çetiner dedi ki...

Öylesine mutlu oluyorum ki bu güzel yorumlarınız karşısında.. Sessiz izleyici olmayıp yorum bıraktığınız için hepinize teşekkürler ... :)

Alev dedi ki...

inanilmaz guzel bir pasta olmus. Muhtesem. Gecen hafta bende minigimin dogum gunu icin ilk defa seker hamuru ile Mickey Mouse Club house pastasi yaptim. Simdi sizinkini gormeyi heyecanla bekliyorum. Blogumda benimkini yayinladim, acemice ama bende yaparken inanilmaz eglenmistim.

Sevgiler

bellek dedi ki...

PASTALARINIZI ÇOOK BEĞENDİM.ÖZELLİKLE TİNKERBELL'İ ÇOK SEVDİM.KIZIM SÜPER BİR PASTA OLMUŞ DEDİ VE NASIL YAPTIĞINIZI ÇOK MERAK ETTİ.ELLERİNİZE SAĞLIK