06 Eylül 2009

MANİKÜR, PEDİKÜR

Çok güzel bir doğum günü partisiydi, sadece kızkıza olunan, kızsal şeyler yapılan ved oğum günü kızının hiç bir şeyden haberdar olmadığı süpriz bir partiydi üstelik.


Düşünün dokuz birbirini tanıyan kadının bir manikür salonunda manikür, pedikür yaptırdığını, salonun bir ucundan bir ucuna seslenerek hangi oje daha güzel diye sorduğunu, muhabbetin, kahkahanın havada uçustuğunu ama herkesin işi bitince başkalarını da fazla rahatsız etmemek adına ellerinde bu pastayla alışveriş merkezinde dolanıp muhabbetlerine yeni bir yer aradıklarını.

Nitekim buldukta ve küçük çaplı şamatamıza orada da devam ettik. Ayşen açtığı her hediye paketiyle bir kez daha sevinç çığlığı attı ve ortalığı neşeye boğdu. Ben çok eğlendim, biliyorum ki herkeste çok eğlendi.

Ama bu pastanın teması da patiye bayağı uygun olmuş ne dersiniz?


Ayşencim, çok ama çok mutlu yıllar senin olsun ve sana bu güzel doğum günü süprizini hazırlayan Yonca da hep yanında olsun.

Not: Belki bu ilginç doğum günü partisini bir de buradan Yonca'nın kaleminden okumak istersiniz.

4 yorum:

KandilSimidi dedi ki...

aman Allahım bu nasıl pasta...:) ne desm bilmiyorum şahaneeee....

müjde dedi ki...

Bayıldım.:))
Enfes bir pasta olmuş.

Elif Çetiner dedi ki...

Ha ha haa... bu parti fikrine ve partiyle bu denli uyuşan pastaya bayıldım.. Ne eğlenceli ve değişik bir gün olmuş.. Harıka görünüyor cnm pastan... Ellerine sağlık..

Damak Tadı dedi ki...

Her bir objeye teker teker bayıldım canım..Aman nazar değmesin sana tatlım..Sevgiler..