09 Temmuz 2008

ORTANCALAR


Geçen yaz Türkiye'ye gittiğimizde İstanbul sokaklarında dolaşırken Jane'i en çok mutlu eden şeylerden biri de apartmanların bahçesinde gördüğümüz insana neşe veren renk renk kocaman ortancalardı. Hatta o kadar bayılmıştı ki onlara Dubai'ye getirmek için bir kaç çiçekçiye sormuştuk bile.

Bu arada Jane de kim dersiniz ona kısaca evimizin kadını, kızların ablası, benim elim kolum diyebiliriz. İki senedir 7/24 aynı ev içinde yaşıyor ve gül gibi de geçinip gidiyoruz. Bu aralar Jane bizim kızlarla birlikte Türkiye'de tatilde. Ve ben kızların özleminden başka Jane' i de şiddetle özlüyorum ve bir an önce eski düzenimize dönmemizi diliyorum.
İşte onlar Türkiye'ye gitmeden önceki Haziran'nın son günlerinden birinde bizimki'nin doğum günü vardı. Banim pasta yapma seanslarında mutfakta yanımda olarak bana destek olan Jane için de bir pasta yapmak kaçınılmazdı. Minik bir doğum günü partisi yapacaklardı arkadaşlarıyla birlikte. Ben de onu erkenden oraya yollayıp pastasını arkadan gönderdim. O kadar aklımda kalmış ki onun ortancalara olan hayranlığı aklıma başka bir şey yapmak gelmedi bile. Aslında ortancalarım bayağı mordular ama fotoğraflarda maviye çalmışlar.
Çok ama çok zevkle yaptım hem ona olan minnetimi gösterebilecek olmanın mutluluğu hem de zihnimde yaz başında doya doya seyrettiğim ortancaların resmiyle. Bizimle birlikte olup hayatımızı kolaylaştırdığın için çokk teşekkürler.
HAPPY BIRTHDAY JANEEEEEEEE!

13 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili NÜKHET,
ziyaretinizle çok mutlu ettiniz beni tşkrlrr.
Son zamanlarda gördüğüm ennn anlamlı PASTA BUDUR..GÖNLÜNÜZE ,EMEĞİNİZE SAĞLIK..
TEK KELİMEYLE BÜYÜLENDİM ORTANCALARLA (jane bayılmasında ne yapsınki :)))

istanbuldan sevgilerr NuNu

zarpandit dedi ki...

waaaooow bu ortancalar için cok ugrasmıs olmalısın oh my godness :)

ben bu kadarda ugrasırmıydım?
bilemiyorum :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Nukhet'cigim,

Ellerine saglik, harika olmus.
Ayrica ugramayali ne kadar guzel lezzetler eklemissin, ellerine saglik tekrar.
Selamlarimi ve sevgilerimi gonderiyorum.

Delfina ; dedi ki...

yok yok,mavi gibi değil gayet renginde ortancalar..şekilleri ne güzel vermişsin..ama benim aklım,kurdela üzerindeki desende kaldı..nasıl güzel bir merdanen var nükhetcim ya... :)

Nukhet dedi ki...

Sevgili NuNu
Jane de begenmis olmali ki bana sarilip durdu. Hem de pastayla beraber tonlarca resmini cekmis.Guzel sozler icin benden de sana tesekkurler

Gokcecim

Inan bir cok pastayla kiyaslayinca basit bile oldu denebilir. Sadece cicekleri yapmak vakit aldi o kadar. Tesekkurler, sevgiler

Nukhet dedi ki...

Aybike

YEniden hosgeldin, pastalarimi begenmene sevindim. Ama sanirim son zamanlarda hep pasta yayinladim, soyle yakinda halde hazirda yaptigim yeni tarif denemelerini de koymak gerek. Opuyorum

Sevgili Delfina
Sen de hos geldin ortancalarima. Evet yakinlarda bir kac yeni rolling pin buldum ve aldim. Eee tabi onlari kullanmak icin hic bir firsati kacirmiyorum. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Concentrate to the things that could give information to the people.

Yemekbahane dedi ki...

Nukhet'ciğim,

Yaptığın her pasta ayrı bir güzellik taşıyor. Harika, başka bir şey denemez.
Ellerine sağlık. sAnırım ilk kez ortancalı bir pasta görüyorum. Gerçekten çok şık ve göz alıcı.

Teşekkürler,
Müge

Hülya dedi ki...

Bayıldım ben bu pastaya dönüp dönüp tekrar baktım.
Nefis olmuş gerçekten tablo gibi...
Ellerine sağlık .
Ne mutlu Jane'e..

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş konseptin bayıldım..güzel yorumun için ayrıca teşekkür ederim canım :)Soruna gelince sanırım 6 kg. gitmiştir :)öpüyorum kucak dolusu sevgiler

Hülya dedi ki...

Ortancalarına bayıldım canım...

Hobi Sepeti dedi ki...

Ortancaları ben de çok severim,bunlar gerçeğini aratmayacak kadar güzel olmuşlar.Ellerine sağlık.
Sevgiler.

banu kırmızıgül dedi ki...

canım çokk guzeller ellerine sağlık gerçek gibi olmus sevgilermle..